Metalmage2, keywords import and listing

Hello !
Love new features of version 2, overall the import keywords list !
But I’ve found that I can’t import a list with 601 keywords (yes, is too much…). I got a message error. If I cut my list in different smaller packages, it’s ok. Did you put a limit number ?

And… Each keyword seems to be “Est l’en-tête” (in French for me of course) with is “>” sign. That’s a bit confusing… But may be, I’m wrong.

Thank you very much for your work Jeremy !
Cordially

Salut Eric,

On peut parler francais si tu préfères (je suis francais).

Love new features of version 2, overall the import keywords list !
But I’ve found that I can’t import a list with 601 keywords (yes, is too much…). I got a message error. If I cut my list in different smaller packages, it’s ok. Did you put a limit number ?

La réponse courte est non, il n’y a pas de limites. Cependant, j’ai observé des ralentissements si il y a un trop grand nombre de mot clefs. J’ai testé avec plusieurs milliers de mots clefs, l’application était capable de les gérer sans problème lors de mes tests. N’hésite pas à m’envoyer une liste de mots par mail à jv@neededapps.com afin que je teste.

And… Each keyword seems to be “Est l’en-tête” (in French for me of course) with is “>” sign. That’s a bit confusing… But may be, I’m wrong.

Tu veux dire que le chevron est troublant car pas assez différent du texte?

Thank you very much for your work Jeremy !

Merci pour les compliments. La liste des améliorations est encore très longues et l’application avait besoin d’un ravalament de façade. J’ai donc pas attendu pour sortir la version 2. Mais je pense que le projet est sur la bonne voie.